världens finaste


Kommentarer
Postat av: Frida Ahlgren

åååå tack världen sötaste ... va vi är glada att vi har DIG!!!!

2012-01-25 @ 19:58:00
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Ha tålamod. Bebisar i denna åldern sover ju väldigt mycket och har otroligt mycket spontana rörelser och grimsar på G. Och låt bebben vila emellanåt! Det är inte lätt att vara modell... Haha! Annars så låt bebisen vara så naturlig som möjligt! :) Annars vet jag inte. Jag själv föredrar att fotografera i naturligt ljus (inomhus i ett ljust rum exempelvis, eller när de blir äldre - utomhus). :) Kram och lycka till med bebisfotograferingen!

2012-01-31 @ 20:45:15
URL: http://blogg.veckorevyn.com/detvarmindag
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Gör båda två! :) Alltså både en studiofotografering och en mer, vad ska man säga, "naturlig" fotografering (med det menar jag i naturligt ljus). :) Det går ju aldrig att få för mycket bilder på sådana sötsaker. Haha! :)



Förresten, kika in i min blogg imorgon så kommer några bilder jag fotograferade idag på bebisen i "naturligt ljus" (solsken, mycket fönster läs: ljuskällor, inomhus). Kram! :)

2012-01-31 @ 22:31:50
URL: http://blogg.veckorevyn.com/detvarmindag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0