++++

Fruktansvärt bra vecka måste jag säga, idag var en mycket fin dag!
-Leka lekar på både svenskan och so:n.
-Äta god ostsoppa med knäckebröd.
-Titta ut och se att det är nästintill snöstorm och ändå vara glad.
-Gulliga kommentarer.
-Fika på so:n.
-Vara grym (läs: urkass) på pingis och skratta varje gång man träffar snett eller missar bordet med stor marginal.
-Säga till sin kemi/biologi lärare att jag ska framföra sin redovisning som en opera och han tycker att det är en bra idé och att jag kan få MVG om jag gör det bra.
-Att få ett sms där det står: "Puss! Ses på måndag hjärtat ♥"
-Skicka en vårsång.
-Titta på film, spela spel, leka "kropp mot kropp", ta knäppa bilder och skratt tills man nästan gråter med världens bästa tjejkompisar.
Livet leker!
via

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0