det häftigaste jag gjort


Åh, det var så jäkla coolt. Ni anar inte. Saknar den känslan när Emil ropade (han ville att jag skulle studsa på bergsväggen, som James Bond ungefär):
"Hoppa nu då!"
"Nej jag vågar inte"
"Jo, jag vet att du kan, kom igen nu, du är jätteduktig!"
"Ja, jo. Ja, okej då!"
Jag hoppade, det var så häftigt.
"Du ser ut som James Bond! Vad grym du är!"

Sedan åkte vi i en R.I.B båt. Men därifrån har jag inga bilder för det gick så himla fort, 50 knop. 100 km/h.
Vi var här. Alla borde åka dit


(Dessa fyra bilder är lånade från hemsidan)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Det var fan bara bäst, älskar dom bilderna ! <3

2010-11-02 @ 00:27:21
URL: http://fannyyhunnyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0