mars - vårblommor, syskon, en fläta, pupiller, ånga och rosa fotbollskläder

Bästa sättet att plugga på: chai-té ur snusmumriksmuggen och tända ljus.
Godaste frukosten.
Första vårkänslorna!
Insåg att badrummet var ett bra ställe att få lite fina bilder.
Fotbollsmatch under klarblå himmel, fint!
Joel var hos ögondoktorn och fick några konstiga droppar som gjorde hans pupill gigantisk och supercool.
En bildlektion. (blö) Är fortfarande inte klar med denna bilden, inte ok alltså.
Inte kul! Ledsen. Arg. Sur.
HAHAHA. ÅH, JAG DÖR! (HAHAHAH)
Fin morgon. Gud, eller vem som nu ser till vad vi får för väder, såg nog hur ledsen jag blev efter snön och lät den försvinna. Istället kom fina solen fram efter sitt ide.
Söt nallebjörn.
Väldigt tjusigt måste jag säga, nya matchdressen?
Kemilektion! Min bästa lektion eftersom jag får blanda massa konstiga saker och få fram häftiga färger. Coolt, eller hur?
Hehehe. Syskon.
Det bästa på hela månaden var när jag hittade snödroppar i trädgården!
Pappa, heheheh.
Och så var det med mars! Hoppas på att april blir en barbent månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0